Często zadawane pytania

Często zadawane pytania

Webinary

1. Czy muszę posiadać konto PayPal, aby dokonać płatności za webinar?

Posiadanie konta PayPal nie jest wymagane do dokonania płatności. Wystarczy karta płatnicza lub kredytowa/debetowa. Istnieje też możliwość płatności przelewem tradycyjnym.

2. Jakimi kartami mogę zapłacić za webinar?

System PayPal obsługuje karty kredytowe Visa, MasterCard i American Express oraz wszelkie karty płatnicze przystosowane do płatności internetowych, czyli takie, które posiadają kod CVV2

3. Dlaczego PayPal pyta o moje dane?

Płatność kartą nigdy nie jest anonimowa i każde zakupy dokonane przy użyciu karty wiążą się z przekazaniem danych osobowych sprzedającemu, jego bankowi i/lub firmie obsługującej płatność. System PayPal pyta o dane, aby móc porównać je z danymi przesłanymi przez bank co stanowi zabezpieczenie przed nieautoryzowanym użyciem karty.

4. PayPal odrzucił moją płatność. Co dalej?

W przypadku odrzucenia płatności przez system PayPal istnieje możliwość dokonania płatności przelewem tradycyjnym, na konto:
Marek Taran 02 1020 3378 0000 1802 0382 4695

W tytule przelewu prosimy o wpisanie daty webinaru oraz adresu email podanego podczas zakupu biletu.

Aby przyspieszyć proces księgowania płatności prosimy o nadesłanie potwierdzenia przelewu na adres admin@marektaran.pl , może też być to wiadomość przesłana sms'em lub wiadomość przesłana messengerem na Anna Taran

5. Nie mam karty płatniczej ani konta PayPal. Czy mogę zapłacić przelewem tradycyjnym?

Tak, istnieje możliwość opłacenia bilet przelewem tradycyjnym. Aby tego dokonać postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Na stronie z opcją zakupu biletu podaj swoje imię oraz adres email, na który bilet ma zostać wysłany
  2. Kliknij w przycisk „KUP BILET”
  3. Poczekaj, aż zostaniesz przekierowany/a na stronę PayPal. Następnie zamknij stronę PayPal np. poprzez zamknięcie okna/karty przeglądarki.
  4. Dokonaj przelewu na wskazaną kwotę na rachunek:
    Marek Taran 02 1020 3378 0000 1802 0382 4695
    Pamiętaj, aby w tytule przelewu wpisać datę webinaru oraz adres email podany w pierwszym kroku.
  5. Wyślij potwierdzenie przelewu na adres admin@marektaran.pl lub sms'em lub messengerem

6. Dokonałem płatności, a nie otrzymałem/am biletu.

Bilety wysyłane są automatycznie, natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty. Jeżeli nie możesz znaleźć swojego biletu sprawdź foldery: spam, załączniki, oferty itp. Jeżeli nadal nie możesz odnaleźć biletu prosimy o kontakt mailowy admin@marektaran.pl a w dniu webinaru telefoniczny +48 606 846 039

Uwaga dla posiadaczy kont mailowych na Onecie i Wp. Z nieznanych przyczyn serwery pocztowe tych firm często wyświetlają bilety z kilkugodzinnym opóźnieniem. W celu uniknięcia opóźnienia prosimy o dodanie adresu no-reply@clickmeeting.com do listy zaufanych nadawców.

7. Jak dodać adres email do listy zaufanych nadawców?

Onet

  1. Z menu po lewej stronie wybieramy ustawienia (ikona przedstawiająca tryb)
  2. W kolejnym menu wybieramy „Antyspam”
  3. Następnie klikamy w znajdujący się po prawej stronie przycisk „Dodaj adres mailowy”
  4. Wprowadzamy adres no-reply@clickmeeting.com i kliknij przycisk „Dodaj”

Wp

  1. Z górnego menu wybierz „opcje”
  2. Pokażą się ustawienia podzielone na zakładki, kliknij zakładkę „Filtry”
  3. Jeżeli nie masz utworzonej „białej listy” kliknij w niebieski przycisk „Dodaj filtr”
    W polu „podaj email lub domenę” wpisz clickmeeting.com Następnie zaznacz przedostatnią opcję „Nigdy nie oznaczaj jako spam (biała lista)” i kliknij w niebieski przycisk „Zapisz filtr”
  4. Jeżeli masz utworzoną „białą listę” kliknij w zielony przycisk „Edytuj” a następnie w niebieski napis „dodaj kolejny warunek” W polu „podaj email lub domenę” wpisz clickmeeting.com i kliknij w niebieski przycisk „Zapisz filtr”

8. Nie mogę wziąć udziału w całym webinarze, czy dostanę nagrania?

Tak, wszyscy uczestnicy webinaru dostaną (w cenie) nagrania z wydarzenia w wersji video oraz mp3 (audio)

9. Kiedy otrzymam nagrania z webinaru?

Nagrania wysyłane są nie później niż tydzień po wydarzeniu.

10. Linki z nagraniami straciły ważność, co mogę zrobić?

Wszystkie nagrania wysyłamy 2 razy. Pierwszy raz około tygodnia po wydarzeniu i drugi dwa tygodnie później.

11. Nie mogę wziąć udziału w webinarze. Czy nagrania z webinaru będą dostępne w sprzedaży?

Tak, wszystkie nagrania z webinaru zostaną udostępnione do zakupu przez naszą stronę internetową najpóźniej w tydzień po wydarzeniu.

12. Nie mogę otworzyć nagrania/ nagranie otwiera się bez dzwięku

W razie problemów z uruchomieniem któregokolwiek z plików (np. brak dźwięku) należy zainstalować dowolny, dobry program do odtwarzania filmów. Polecamy darmowy program: vlc media player, który można pobrać ze strony: https://www.videolan.org/vlc/index.pl.html