Webinary
Posiadanie konta PayPal nie jest wymagane do dokonania płatności. Wystarczy karta płatnicza lub kredytowa/debetowa. Istnieje też możliwość płatności przelewem tradycyjnym.
System PayPal obsługuje karty kredytowe Visa, MasterCard i American Express oraz wszelkie karty płatnicze przystosowane do płatności internetowych, czyli takie, które posiadają kod CVV2
Płatność kartą nigdy nie jest anonimowa i każde zakupy dokonane przy użyciu karty wiążą się z przekazaniem danych osobowych sprzedającemu, jego bankowi i/lub firmie obsługującej płatność. System PayPal pyta o dane, aby móc porównać je z danymi przesłanymi przez bank co stanowi zabezpieczenie przed nieautoryzowanym użyciem karty.
W przypadku odrzucenia płatności przez system PayPal istnieje możliwość dokonania płatności przelewem tradycyjnym, na konto:
Anna Taran 09 1020 3378 0000 1102 0352 3727
W tytule przelewu prosimy o wpisanie daty webinaru oraz adresu email podanego podczas zakupu biletu.
Aby przyspieszyć proces księgowania płatności prosimy o nadesłanie potwierdzenia przelewu na adres admin@marektaran.pl , może też być to wiadomość przesłana sms'em lub wiadomość przesłana messengerem na Anna Taran
Tak, istnieje możliwość opłacenia bilet przelewem tradycyjnym. Aby tego dokonać postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
Bilety wysyłane są automatycznie, natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty. Jeżeli nie możesz znaleźć swojego biletu sprawdź foldery: spam, załączniki, oferty itp. Jeżeli nadal nie możesz odnaleźć biletu prosimy o kontakt mailowy admin@marektaran.pl a w dniu webinaru telefoniczny +48 606 846 039
Uwaga dla posiadaczy kont mailowych na Onecie i Wp. Z nieznanych przyczyn serwery pocztowe tych firm często wyświetlają bilety z kilkugodzinnym opóźnieniem. W celu uniknięcia opóźnienia prosimy o dodanie adresu no-reply@clickmeeting.com do listy zaufanych nadawców.
Onet
Wp
Tak, wszyscy uczestnicy webinaru dostaną (w cenie) nagrania z wydarzenia w wersji video oraz mp3 (audio)
Nagrania wysyłane są nie później niż tydzień po wydarzeniu.
Wszystkie nagrania wysyłamy 2 razy. Pierwszy raz około tygodnia po wydarzeniu i drugi dwa tygodnie później.
Tak, wszystkie nagrania z webinaru zostaną udostępnione do zakupu przez naszą stronę internetową najpóźniej w tydzień po wydarzeniu.
W razie problemów z uruchomieniem któregokolwiek z plików (np. brak dźwięku) należy zainstalować dowolny, dobry program do odtwarzania filmów. Polecamy darmowy program: vlc media player, który można pobrać ze strony: https://www.videolan.org/vlc/index.pl.html